loading...

مشکلات فنی کامپیوتری

سلام دوستان این اولین پستی هست که می زارم من خودم امتحان کردم امیدوارم برای شما هم جواب بده ابتدا کانتر استریک را دانلود کنید و فایل جدا که مپ ها در ان موجود هست را دانلود کنید این لینک ها در همه ی

کامیار سعادتمند بازدید : 80 جمعه 09 اسفند 1398 نظرات (3)

سلام دوستان این اولین پستی هست که می زارم من خودم امتحان کردم امیدوارم برای شما هم جواب بده

ابتدا کانتر استریک را دانلود کنید و فایل جدا که مپ ها در ان موجود هست را دانلود کنید این لینک ها در همه ی سایت ها که کانتر استریک

سورس  را دارند است.

چگونه مپ ها را بر روی کانتر استریک سورس بریزیم؟

ایتدا فایل زیپ را EXTRUCT کنید فایل های مپ را کپی بگیرید و در روی sHORTCUT بازی کلیک راست کنید،روی Open File Location کلیک کنید یک ویندو در کامپیوتر میاد

روی csgo فولدر بزنید بعد قسمت maps کپی کنید.

چگونه از پریدن بازی موقعه Loading Server جلوگیری کنید؟

روی settings کلیک کنید بعد روی video graphics کلیک کنید و بعد روی قسمت opengl که opengl هست بکنیدش D3D9

حله

چرا سرباز یا یار حریف در Server بازی نداریم؟

به قمست cheat با زدن کلید × بروید بعد رمز زیر را برای امدن دشمن و نیرو بیاید

bot_add

سه سرور ایرانی در بازی:

185.87.183.54:23000


185.49.84.197:25000


185.49.86.100:26000

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1398/12/10 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

عالی

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1398/12/09 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

سلام من از بازی میرفتم بیرون ولی از مطلب شما که گفتید... فهمیدم و کار کردشکلک

این نظر توسط امیر در تاریخ 1398/12/09 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

ممنون عالیه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 511